Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Показники діяльності Кіровоградського районного суду
Кіровоградської області за 2013 рік
№ |
|
1 півріччя 2013 року |
2 півріччя 2013 року |
2013 рік |
|
1. |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду |
79
|
152
|
79 |
|
1.1 |
в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
0 |
0 |
0 |
|
2. |
Кількість справ і матеріалів, що надійшли |
1328 |
1400 |
2728 |
|
3. |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
1255 |
1408 |
2663 |
|
4. |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період |
152
|
144
|
144 |
|
4.1 |
в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
0 |
0 |
0 |
|
5. |
Кількість скасованих судових рішень |
15 |
|
|
|
6. |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду |
1
|
0
|
0 |
|
6.1 |
в т.ч. визнаних обґрунтованими |
0 |
0 |
0 |
|
7. |
Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках) *за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду проведеного за ініціативою Ради суддів України 15.08.2012 р. по конкретному суду |
Опитування відвідувачів здійснювалось з 10 по 25.07.2012 року. Загалом було опитано 119 респондентів. За відповідями респондентів середня оцінка якості роботи суду складає 3,8 бали. На «відмінно» роботу суду оцінили 16,8 % респондентів; на «4» - 52,9 %; на «3» - 27,7 %; на «2» - 1,7 %; на «1» - 0,8 %. Очікування та реальні враження від візиту до суду: 78,4 % респондентів оцінили свої враження від суду як такі, що «відповідають очікуванням»; враження «кращі, ніж очікував» у 12,9 % респондентів; у 8,6 % опитаних враження від візиту до суду у порівнянні із очікуваннями «гірші, ніж очікував». |
|